Fragt & retur
Levering
Junge tilbyder gratis levering med GLS på alle ordrer i Danmark. Du kan vælge at få leveret til din hjemmeadresse med GLS omdeling, til din arbejdsplads med GLS Business, eller du kan hente pakken ved din nærmeste GLS Pakkeshop. Alle vores pakker er forsikrede. Junge leverer til Danmark og Europa.
Leveringstid:
Danmark: 1-3 hverdage.
Europa: 1-5 hverdage.
Når din pakke er sendt, modtager du en e-mail med tracking-informationer, så du kan spore din pakke. Har du brug for hjælp til onlinebestilling, er du velkommen til at ringe til os på 86 40 60 22 eller sende en e-mail til info@junge.eu.
Ombytning
Ved ombytning til en anden størrelse eller farve betaler Junge omkostningerne til fragt. Ombytning er gratis inden for 30 dage. Du skal blot benytte vores returportal, som du finder her.
Returnering og fortrydelse
Returnering af varer koster 29 DKK. Du har ret til at returnere dine varer inden for 30 dage uden begrundelse. Fragtomkostningerne til returnering afholdes via et fast gebyr på 29 DKK. Returneringen foregår via vores returportal, som du finder her.
Hvis du ønsker at returnere nogle eller alle varer i din ordre, skal du gøre dette inden for 30 dage efter modtagelsen. Varen skal sendes tilbage til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, at du har meddelt os din beslutning om at returnere.
Sådan udnytter du fortrydelsesretten:
For at fortryde dit køb skal du give os besked via e-mail: info@junge.eu. Herefter skal du anvende vores returportal for at gennemføre returneringen.
Tilbagebetaling ved fortrydelse
Når vi har modtaget og behandlet din returpakke, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, dog fratrukket returafgiften på 29 DKK. Vi gennemfører tilbagebetalingen uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.
Reklamation
Du har 24 måneders reklamationsret på alle varer købt hos Junge. Hvis der er en fejl eller mangel ved varen, bedes du kontakte os hurtigst muligt via e-mail på info@junge.eu, så vi kan finde en løsning. Ved berettiget reklamation refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også klage via EU-Kommissionens online klageportal, som er særligt relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@junge.eu.